IconEvenement overzicht

Bijeenkomst Gemeentelijk Inkoop Platform

  • 24 september 2020

  • 14:00 - 20:15

  • Van der Valk Utrecht

  • Inkopers

  • €295 excl. diner of €325 incl. diner

  • 24 september 2020

Bijeenkomst Gemeentelijk Inkoop Platform

EVENEMENT START OP: 24 SEP. 2020 14:00

Sinds de oprichting in 1999 is het Gemeentelijk Inkoop Platform (GIP) één van de belangrijkste ontmoetingsplaatsen geworden voor gemeentelijke functionarissen die met inkoop te maken hebben. Doelstelling van het GIP is het uitwisselen van kennis en ervaring op het gebied van de gemeentelijke inkoop en de gemeentelijk inkoopfunctie.

Tijdens de 5 reguliere bijeenkomsten van het GIP staan thema’s centraal. Deze thema’s worden door de deelnemende gemeenten voorgesteld en vastgesteld op basis van actualiteit dan wel interesse. De thema’s worden gepresenteerd door deskundige gastsprekers die de achtergronden van de thema’s vanuit eigen kennis en ervaring toelichten.


Doel

Thema GIP-bijeenkomst 24 september 2020: Aanbestedingsrechtelijke aspecten

De gastspreker (mr. Tony van Wijk – aanbestedingsadvocaat) gaat in op een aantal actuele aanbestedingsrechtelijke aspecten nader in. Bij veel aanbestedingsprocedures lopen gemeenten tegen zaken aan die toch altijd weer goed zijn voor (interne) discussie. Tijdens de GIP-bijeenkomst op 24 september komen in ieder geval de volgende aspecten aan de orde:

  1. Ontwikkelingen rechtsverwerking
  2. Wat moet ik precies vermelden in de afwijzingsmotivering?
  3. Verplichtingen onder de drempel
  4. Wanneer een werk, dienst of levering (schilderwerk?)
  5. Uitzonderingen aanbestedingsplicht
  6. Circulair aanbesteden
  7. Presentaties in een beoordelingsproces
  8. Omgang met bedrijfsgevoelige informatie
  9. Nadere aandachtspunten vanuit gemeenten (aan te leveren tot 10 september a.s.)

Programma

14.00 – 17.30 uur Vergadering rond thema(‘s)
17.30 – 20.15 uur Aperitief en diner

Praktische details

Donderdag 24 september 2020, van 14:0 tot 20:15
Hotel van der Valk, Winthontlaan 4, Utrecht

Prijs

Kosten 4 GIP-bijeenkomsten 2020 incl. diner
€ 1.219,- (excl. btw) per persoon
2e en volgende deelnemer € 1.099,- (excl. btw) per persoon

Kosten 4 GIP-bijeenkomsten 2020 incl.Helpdesk EUA en excl. diner
€ 1.099- (excl. btw) per persoon
2e en volgende deelnemer € 979,- (exl. btw) per persoon

Kosten per bijeenkomst, incl. diner:
€ 325,- (excl. btw) per persoon per bijeenkomst
2e en volgende deelnemer € 295,- (excl. btw) per persoon per bijeenkomst

Kosten per bijeenkomst, excl. diner:
€ 295,- (excl. btw) per persoon per bijeenkomst
2e en volgende deelnemer € 265,- (excl. btw) per persoon per bijeenkomst

Aanmelden

U kunt zich aanmelden via de volgende link: https://www.winadvies.nl/gip/aanmelding-gemeentelijk-inkoop-platform/

Bron: https://www.pianoo.nl/nl/actueel/agenda/gemeentelijk-inkoop-platform-1 https://inkoopjobs.nl/evenementen/bijeenkomsten-gemeentelijk-inkoop-platform-gip-2020

Holland Inkoop Professionals biedt advies en experts bij inkoopgerelateerde vraagstukken.

Lees meerIcon